Ostutingimused

 

Veebipoe pood.kaarlitalu.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Kaarli Talukaup (registrikood  10196889), asukohaga Kaarli, Ärina küla, Lääne-Virumaa, 46235.

 
 
Kaupade ostmine ja E-poe tehnilised etapid
 
1. E-poes müüdavate kaupade hinnad on toodud välja E-poe keskkonnas lehel „Tooted“. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes (€). Hinnad ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse kinnitamise hetkel kehtinud hinda. 
 
2. E-poest kauba ostmiseks tuleb ostukeskkonnas valida sobiv kaup, soovitud kogus ning valida, kas Ostja tuleb kaubale ise järgi või soovib kauba kättetoimetamist. Tellimuse vormistamiseks tuleb sisestada oma isiku- ja kontaktandmed ja vajadusel tarneaadress, valida makseviis ning nõustuda E-poe Tingimustega.  
 
3. Pärast nõutavate andmete sisestamist kuvatakse ekraanil tasumisele kuuluv kogusumma. Tellimuse saab kinnitada ning alustada tellimuse eest tasumist vajutades nupule „Maksma“.
 
4. E-poes saab maksta tellitud kauba eest E-poes väljatoodud pankade pangalinkide kaudu või muul E-poes võimaldatud viisil. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Kui kaupade eest tasutakse pangaülekandega, tuleb pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) väljuda internetipanga lehelt, vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Tellimus loetakse esitatuks Ostja poolt makse tegemisega.
 
5. Kui Ostja küsib kauba tellimiseks Müüjalt eraldi pakkumist, edastab Müüja Ostjale pakkumise e-posti teel. Sellisel juhul loetakse müügileping Müüja ja Ostja vahel sõlmituks E-poe Tingimustes sätestatud tingimustel kas tellimuse kinnitamisega Ostja poolt või makse tegemisega, kumb iganes toimub varem.
 
6. Pärast tellimuse saamist saadab Müüja viivitamatult Ostjale Ostja poolt avaldatud e-posti aadressile kinnituse tellimuse vastuvõtmise kohta.
 
7. Müüjal on õigus E-poe vahendusel sõlmitud lepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata järgmistel juhtudel:
  • kaup on laost otsa saanud;
  • kauba hinda või omadusi on E-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
  • Ostja ei vasta Müüja poolt kehtestatud tingimustele.
Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab Müüja Ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui Ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
 

Kohaletoimetamine

Kauba kohaletoimetamiseks kasutame OMNIVA pakiautomaaditeenust. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Ise kaubale järele tulles saatekulud puuduvad.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. 

Teistesse EU riikidesse saatmise lepime eraldi kokku meili teel (info@kaarlitalu.ee)

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ningsaata see e-posti aadressile info@kaarlitalu.eehiljemalt 14 päeva jooksul kaubakättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kaarlitalu.ee või helistada telefonil: +372 5208720

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

umber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kaarlitalu.ee

või helistada telefonil:+372 5208720

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.